הבלוג של Oz logistics

תשקיעו בעצמכם. כל האינפורמציה הנחוצה כדי להפוך למותג.

SHOPIFY VS MAGNETO

חנות שופיפיי (Shopify) Shopify היא הפלטפורמה השנייה בגודלה בעולם למסחר אלקטרוני. שופיפיי מאפשרת לכם לבנות חנות מקוונת ולנהל אותה גם בלי לדעת קוד תכנותי והיא

קרא עוד »

WordPress – WooCommerse

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן החינמית הפופולארית ביותר ברחבי העולם. כמעט 30 מיליון אתרים ברחבי הרשת בנויים על הפלטפורמה של וורדפרס, ששולטת על נתח שוק

קרא עוד »

הידעתם❓

רוב החברות הלוגיסטיות פועלות ללא מרכזים לוגיסטיים הנמצאים בבעלותם הן שוכרות מבנים של יזמי נדלן ב-שכירויות נורא גבוה, כתוצאה מכך הצעות המחיר שאתם מקבלים הן

קרא עוד »

? יצירתיות ושיתופיות

בעתיד, חברות יהיו חייבות לעבוד יחד כדי לייעל את שרשראות האספקה שלהן. כך חברות יוכלו לחסוך כסף וזמן במידה וישתפו פעולה אחת עם השניה, בין

קרא עוד »

גידול השימוש ב-ECOMMERCE ??

דרישות הצרכנים משתנות מיום ליום, ישנה התקרבות קשרים בין העולם הפיזי לעולם הוירטואלי. דבר זה הופך חלק מהמעברים בשרשרת האספקה להיות פחות רלוונטים משהיו בעבר.

קרא עוד »

שקיפות ?

מגמה שנצפית היום היא הציפייה לשקיפות מלאה מצד הקמעונאים. הצרכנים כיום מצפים לשקיפות, מהאופן שבו שהמוצרים נעשים ועד לאופן האספקה. עם ההתקדמות בטכנולוגיה כגון IOT

קרא עוד »

סגמנטציה מבוססת צרכים

עם הפנים ללקוח – סגמנטציה מבוססת צרכים סגמנטציית לקוחות הינה כלי הכרחי ומרכזי בארגון ממוקד לקוחות. היא מאפשרת בחינה פרטנית, הבנת הצרכים של הלקוח והתאמה

קרא עוד »

אוטומציה מלאה לניהול מרלו"ג

ב Oz logistics-קיימת מערכת WMS מהמובילות בעולם שעובדת עם אתרי לקוחותינו באינטגרציה ואוטומציה מלאה, מאידך לומדת את פעילות המאחסנים והצרכנים על ידי בינה מלאכותית שמופרשת

קרא עוד »

תפעול מרלו"ג E-commerce

תהליך התפעול השוטף של המרלו"ג  כולל כמה שלבים: קבלת הסחורה- שלב זה מתחיל כאשר משלוח של הפריטים שנשלחו על ידי הספק מגיע לנקודת הקבלה בשערי

קרא עוד »

למה כדאי לכם לשווק לארה"ב?

מגפת הקורונה והסגרים הזניקו את המכירות המקוונות בכל רחבי העולם.  לפי נתוני משרד המסחר של ארה"ב, המכירות הקמעוניות המקוונות בארה"ב ברבעון השלישי של 2020 למשל,

קרא עוד »
דילוג לתוכן