תפעול מרלו"ג E-commerce

זמן קריאה 3 דקות

הצטרפו לקהילת
Oz Logistics

תהליך התפעול השוטף של המרלו"ג  כולל כמה שלבים:

  1. קבלת הסחורה-

 שלב זה מתחיל כאשר משלוח של הפריטים שנשלחו על ידי הספק מגיע לנקודת הקבלה בשערי המחסן או בתוכו.

  • בפעולת קבלת הסחורה עלינו לספור את האריזות שהגיעו ולהשוות את התוצאה לתעודת המשלוח של הספק.
  • אנו צריכים לבדוק את האריזות בצורה חיצונית ולוודא שאין נזקים הנראים לעין.
  • במידת הצורך, לבדוק את המשקל האריזות ולהשוות לנתוני תעודת המשלוח.
  1. בדיקת התכולה באריזות-

 בשלב זה עלינו לבדוק אם צורפה למשלוח חשבונית בנוסף לתעודת המשלוח,  במידה וצורפה חשבונית עלינו לבדוק את הדברים הבאים:

  • מחירים ותנאים נוספים תואמים את מה שסוכם עם הספק ומופיעים בהזמנה שנמסרה לו.
  • הכמויות שקיבלנו תואמות להזמנה.
  • איכות הפריטים שווה למה שתואר במפרט שנמסר לספק עם ההזמנה.
  1. רישום וקליטה-

במידת הצורך אנחנו צריכים להפריד את הפריטים שקיבלנו לשתי חבילות,

את הפריטים שמצאנו בהם פגמים או בעיות כלשהן לשים בצד, ואת שאר הפריטים שקיבלנו נקטלג אותם ונזין במחשב.

  1. אחסון הפריטים-

 זוהי בעצם הפונקציה המרכזית של המחסן, לשמש כמקום לאחסון הפריטים עד למכירתם ללקוחות. יש לשים לב שמשך זמן האחסון לא צריך להיות ארוך וחייב להוציא סחורה כמה שיותר מהר ללקוחות קצה.

בפעולת האחסנה יש לשים לב לכללי העבודה כגון:

  • אחסון בתנאים פיזיים המתאימים לאותם פריטים.
  • אחסון לפי תדירות הזמנות ותנועות ( פריטים בעלי תנועה רבה יאוחסנו בקדמת המחסן ויתר הפריטים מאחור ).
  • תשומת לב למשקל וגודל הפריטים.
  • תחזוקה שוטפת של הפריטים הזקוקים לכך על מנת למנוע קלקולים ונזקים הנובעים מאחסון ממושך.
  1. איתור ומשיכת מוצרים ( ליקוט )-

 כאשר בוצעה הזמנה של מוצר בודד או קבוצת מוצרים, עלינו לאתר את המוצרים מבין שאר הפריטים הנמצאים במחסן. במידה ואתם מחזיקים בתוכנה לניהול מחסן ( wms ) אתם תקבלו את ההזמנה כמשימת ליקוט ,והמסופון יראה לכם בצורה מדויקת את מיקום המוצר.

  1. בקרת איכות יציאה-

לפני הוצאת ההזמנה מהמחסן עלינו לוודא שהמוצרים שלוקטו תואמים את ההזמנה וכך אנו נמנעים מטעויות בהזמנה.

לסיכום:

Oz logistics יש את כל הידע הנדרש לבצע את עבודות המחסן ב-0 טעויות, במהירות מרבית, ובדיוק מקסימלי, בכדי לתת לכם שקט לוגיסטי, ושירות יוצא מגדר הרגיל אל מול לקוחות הקצה שלכם. 

שיתוף:

Facebook
WhatsApp
Email
Facebook
דילוג לתוכן