תארו לכם חנות מלאה בעגלות עמוסות מוצרים נטושים ליד הקופות. כך היו נראות החנויות המקוונות לו היו פיזיות, כי את העגלה הווירטואלית הרבה יותר קל להשאיר מאחור – ושיעור הסלים הנטושים מגיע לכ-80%. מה גורם לנו לוותר על הקנייה?
- עלויות נלוות גבוהות מדי ( משלוח ומיסים לדוגמה ).
- האתר התעקש על יצירת חשבון משתמש.
- תהליך ה – check out ארוך או מסובך מדי.
- לא היה אפשרי לראות את התשלום הסופי לפני ה- check out.
- האתר קורס תחת עומס או החזיר הודעות שגיאה.
- לא סומכים על האתר עם פרטי כרטיס האשראי.
- זמן המשלוח המשוער איטי מדי.
- מדיניות החזרות לא מספקת.
- לא היו מספיק שיטות תשלום.
- החיוב בכרטיס האשראי נדחה.
לסיכום: תבצעו את האדפטציות הקטנות ו- Oz logistics ידאג להשלים את המשימה ולגרום ללקוח הקצה להיות שבע רצון מכלל השירות.