אז מהם האתגרים שיש לכל בעלי החנויות האינטרנטיות במדינת ישראל ואיך עוז לוגיסטיקה פותר אותם❓

זמן קריאה 3 דקות

הצטרפו לקהילת
Oz Logistics

אז מה קורה כשחברת השיווק עושה עבודה מעולה והמכירות לא מפסיקות לזרום❓
אולי גם משפיען רשת פרסם את המותג שלכם ברשתות ופתאום מתנפלים על מוצר מסוים❓ האם חנות האי-קומרס שלכם עומדת בכל האתגרים❓
לא בטוח.
בעידן של היום אם לקוחות רוצים לרכוש אונליין, נגיש להם אתרים ידידותיים להפליא, כאלה שמעניקים חוויית רכישה מושלמת לא פחות מהחוויה בחנות פיזית. הקמת חנות אונליין עצמה עדיין נחשבת לפשוטה, כך גם האחסון שלה בשרת, התפעול, השיווק וכו’. נראה כי האתגרים הגדולים יותר דווקא מתחילים עוד הרבה לפני הקמת החנות וגם אחרי הרכישה של הלקוח – מהאחסון של הסחורה ועד ההפצה
אז מהם האתגרים❓
פיק מטורף, החזרות והחלפות, מקום אחסון והפצה – הם רק חלק מהאתגרים שאותם חווים ביומיום בעלי החנויות האינטרנטיות. וליתר דיוק, אלה רק על קצה המזלג. לכל אלה אפשר להוסיף את השיווק, הניהול, מתן השירות ללקוח ועוד. על מנת להצליח בכל האתגרים, ישנה חשיבות רבה להכנת קרקע יציבה המתחילה בשרשרת אספקה המוכנה לכל אתגר.
היערכות מוקדמת לפיקים מאפשרת לכם להתמודד טוב יותר עם כל האתגרים שהזכרנו הן מבחינת הכנת המלאי, שרשרת האספקה וההפצה. כך, לדוגמה, חברת עוז לוגיסטיקה מקבוצת חממי עזרא מאפשרת לבעלי החנויות האינטרנטיות להתמודד גם עם גלי מכירות מטורפים ולטפל בכל מערך ההזמנות מא’ ועד ת’ באמצעות מרכז לוגיסטי חכם.
אתגר נוסף הוא עניין ההחלפות וההחזרות. כיום נהוג בכל חנות מסחר לאפשר ללקוח להחליף מוצר אם אינו לשביעות רצונו, כולל משלוח לאיסוף הפריט והחזרתו למלאי. אך לא רק, גם כחלק מהמדיניות יש צורך גם להחליף ללקוח פריט כמו מידה בנעליים או בבגדים.
החזרות והחלפות הן אתגרים לא פשוטים שחייב לקחת בחשבון ולשים דגש רב עליהם הן מבחינה לוגיסטית והן מבחינת העלויות.
מקום אחסון הוא עוד אתגר עבור בעלי החנויות האינטרנטיות. הרי ידוע כי עלות השכרת שטחי אחסון גבוהה מאוד, לכל זה יש להוסיף ביטוח, תקנים, עובדים והרשימה עוד ארוכה. כמובן שהדבר אינו מסתיים רק במקום אחסון אלא גם בניהול המלאי והפריטים, כשזוהי עבודה מאתגרת בפני עצמה וכמובן מצריך עלויות נוספות.
חברת עוז לוגיסטיקה מקבוצת חממי עזרא מציעה לבעלי חנויות האינטרנטיות שקט נפשי וזמן יקר לטיפול בשיווק, כיוון שאת כל השאר אנחנו מבצעת מא’ – ת’, החל מהובלת הסחורה למרכזנו, קליטה למלאי, אחסון, בקרת איכות, קבלת הזמנה מלקוח הקצה, אריזה ושליחתה עד בית לקוח.

שיתוף:

Facebook
WhatsApp
Email
Facebook
דילוג לתוכן