איך יכול להיות שכ-55% מבעלי החנויות האינטרנטיות לא יודעים את זה?

זמן קריאה 3 דקות

הצטרפו לקהילת
Oz Logistics

יותר בעלי חנויות אינטרנטיות אינם יודעים כמה כסף הם משלמים על עלויות אחסון הסחורה ולא רק שמשלמים יותר ממחירי השוק, אלא גם מפסידים כסף על ניהול לא נכון של שרשרת האספקה.
עולם הדיגיטל השתלט על חיינו ונראה כי תרבות הצריכה באונליין עוד לא אמרה את המילה האחרונה והיא גדלה משנה לשנה בעשרות אחוזים. כל אלה מחייבים בעלי חנויות אי-קומרס לחשב מסלול מחדש ולעמוד באתגרים של העידן החדש על מנת שלא להישאר מאחור. על פי נתונים, כ-55% מבעלי החנויות אינם יודעים כמה הם משלמים על שטחי אחסון ויותר מזה, כמה כסף הם מפסידים על ניהול לוגיסטי לא נכון
חוויית לקוח יוצאת דופן כטריגר להפסדים
חוויית הלקוח בעידן האינטרנטי מתחילה משרשרת אספקה טובה וחשובה לא פחות מחוויית הקנייה והצגת המוצרים באתר. אמנם, חוויה יוצאת זאת שייכת לענקיות האי-קומרס הישראליות, אך כיום גם חנויות בסדר גודל קטן יותר יכולים לאפשר ללקוח לקבל את אותו שירות טוב על ידי שיתוף פעולה עם מרכז לוגיסטי אשר מתמחה בעולם האי-קומרס. נכון שקשה מאוד לייצר אסטרטגיה חדשה ולשנות סדרי עבודה, אך הלקוח קצה צמא לחוויה טובה.
אז מהם העלווית שצריך לקחת בחשבון בניהול לוגיסטי עצמאי❓
קודם כל חייבים להתחיל בניהול מלאי ולוגיסטיקה שיהיו יעילים ולא פחות ממצוינים, עם זאת צריך לקחת בחשבון את כל ההוצאות הקיימות. כיום לניהול לוגיסטי יש המון סוגי עלויות, החל משטח האחסון עצמו הכולל דמי שכירות גבוהים, עלויות של ארנונה, חשמל, השקעה במידוף, עובדים, השקעה בניהול וסידור המלאי, כי מישהו צריך לנהל אותו והאחריות היא על בעל העסק. לאחר מכן ישנן גם עלויות של שילוח והפצה ללקוח הסופי, מדיניות החזרות והרשימה עוד ארוכה…
מעבר לכל ההשקעות הכספיות הכרוכות בניהול שרשרת האספקה, לעיתים בעלי החנויות האינטרנטיות נופלים דווקא בדברים הקטנים הקשורים לניהול מלאי. לדוגמה, הדו”חות יציגו שקיימים 100 פריטים ממוצר מסוים, ובפועל קיימים 90, זאת אומרת שבעל החנות נושא בהפסד כספי. בשורה התחתונה, קשה מאוד לבעלי חנויות להצטיין בשני תחומים, גם בניהול מערך המכירות והשיווק וגם בניהול מלאי ולוגיסטיקה. תמיד אחד מהם מאבד מהיעילות שלו.
בעוז לוגיסטיקה אנחנו יודעים לתת חופש תפעולי ללקוחתנו אשר יוכלו להשקיע את זמנם היקר בלב ליבה של העסק, שיווק ומכירות❗

שיתוף:

Facebook
WhatsApp
Email
Facebook
דילוג לתוכן